It's my life

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Stina - 23 februari 2011 20:37

vetekudde instoppad i byxorna och känner mig ynklig igen.

Ischiasen har känts skaplig senaste dagarna men idag på jobbet kände jag hur det knäppte till igen och smärtan kom tillbaka med full kraft.

Höll på att börja tjuta ett tag, det gör så olidligt ont mellan varven att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


Visserligen har dagen varit intensiv.

Fodrade hästar innan jobbet.

Stack till stallet och mockade 4 boxar och fodrade lunch på min lunchrast och efter jobbet bara hem och byta kläder och så till stallet för intag.

På jobbet har det varit intensivt och jag har varit i full gång hela dagen och jag antar att jag varit lite för effektiv och får lida för det =(


Jag är så TRÖTT på att inte kunna vara aktiv, inte kunna rida och inte kunna sova ordentligt.

Fick ihop en 3 timmars sömn inatt och är helt slut.

Dessutom har magen brakat ihop av de smärtstillande mediciner jag äter och jag känner mig less !

Till det  - 25 minusgrader och mer stress, problem och irriationsmoment runtomkring samtidigt än jag skulle reda ut under en årsperiod.


Irriterad, trött och tjurig - that's me !

Inte ens ett varmt bad kan jag ta för vi har i princip inget vattentryck hemma och med min tur är vi väl utan vatten snart   


Av Stina - 23 februari 2011 19:42

"Hästar möter dig och speglar dig med en sann omedelbarhet, totalt utan dömande.

De hjälper oss till närvaro och ökar vår medvetenhet"

Anna Ullenius

 

  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards