It's my life

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Stina - 2 oktober 2011 12:43

Vill man reta upp mig så finns det ett väldigt enkelt sätt att göra det på, nämligen lämna hästskit efter sig på ridbanan.

Där ligger den sedan och en efter annan kommer och rider efter, gärna i högen så den sprider ut sig ordentligt, och lämnar sedan eländet till någon annan.

Någon annan verkar inte finnas i mitt stall så den där högen får snart sällskap av fler högar om inte jag muttrandes går och städar upp.

Märkligaste är att INGENS häst har avlämnat högen, eller dom följande högarna, dom bara dyker upp och förökar sig just på min ridbana ????


De 6 högar som dykt upp senaste veckan har retat mig en hel del, ja man kan närmast likna det med att vifta med ett rött skynke framför en tjur, och det nästan ryker ur öronen på mig.

Det är rätt bra jobbat med tanke på att jag väldigt sällan blir arg, men som sagt ... lämna några skitar efter er och jag förvandlas till häxan surtant på nolltid !!!    




Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards