It's my life

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Stina - 6 oktober 2010 11:35

Billan mår betydligt bättre idag.

Har ätit upp allt sitt hö och såg betydligt piggare ut  =)


Däremot undrar jag om herr V börjar bli sjuk ...


Grannen la sent igår stora högar med brädor och dvs "skrot" på plattan vid gamla ladugården som vi passerar precis förbi på väg till hagen, ALLA hästar reagerade och vart lite nippriga och "Blåsiga" UTOM Vincent som lugnt knatade förbi och inte brydde sig det minsta.

Inte likt honom alls !!!!

I vanliga fall hade han varit värst ... så hade han en bra dag eller är han dödssjuk ;) ??


Imorgon har jag en riktigt "rolig" dag framför mig.

Kl 8 ska jag vara inne i staden för att gå på kurs till kl 11.

Kl 12 ska jag sedan vara på sonens korttidsboende och träffa hans kontaktperson.

Kl 14 plocka upp sonen från skolan för infinna oss på habiliteringen kl 15.

Därefter skjutsa sonen till korttidsboendet där han ska sova över natten.


Det blir en heldag i stan mao med en massa tråkiga stunder här och var som är för korta för att man ska hinna uträtta nåt vettigt =(

Bah, känner jag inte för det minsta, jag får pigga upp mig med en bild på en pigg och glad Billan :


  

     




Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards