It's my life

Alla inlägg under januari 2014

Av Stina - 3 januari 2014 21:25

i Norrköping ( "min" klinik ) i samband med Sharpman - ett toppeninitiativ tycker jag !


http://www.hippson.se/artikelarkivet/utrustning/hastcheck-och-sadelkoll-till-paketpris.htm

Av Stina - 3 januari 2014 12:47

och en strejkande kropp gjorde att jag bara hittade energi till att pyssla om Mulle och låta herr V springa av sig på ridbanan på förmiddagen.

Kröp ner i soffan under en mysig filt när jag kom hem och samlade energi till kvällens pass på jobbet, mer än så händer inte idag.


Arkivbild

 



Av Stina - 3 januari 2014 12:44

Biopremiär 24 januari


Av Stina - 2 januari 2014 18:02

red Becca Billan och Natalie kom och red Ebba, 4 fina flickor på ridbanan mao =)


 


        

Av Stina - 2 januari 2014 10:29

så ettrig värken i händerna är =(

Fingrarna är inte alls med och jag lyckades inte knäppa spännena på tränset på herr V, på sätt och vis bra kanske för då gick jag och ringde VC och har nu en läkartid nästa vecka.

Vänster fot och fotled är svullen och värker lika intensivt den och jag känner mig allmänt trött, frusen och hängig =(


Sjuksyster på VC föreslog inflammationshämmande tabletter och egen sjukskrivning fram tills jag kommer till läkaren nästa vecka, visst lite Ibumetin kan jag väl käka men jobba tänker jag nog försöka reda ut ändå !


Arkivbild

 



Av Stina - 1 januari 2014 19:44

Loyal till you die <3

Av Stina - 1 januari 2014 16:05

att vi skulle ha ett betydligt bättre djurskydd i detta landet !


Du hör om folk som får nedslag och djurförbud ang tak som är nån cm för lågt, eller stallgång nån cm för smal där djuren i övrigt har det precis hur bra som helst -  när det väl gäller och djuren inte tas om hand utan missköts ges föreläggande på föreläggande ut och tiden går utan att det händer nåt !


Det här gör mig galen !!!


"Hovarna på gårdens hästar behövdes verkas, boxarna var smutsiga, hästarnas dricksvatten var förorenat, någon årlig rengöring av stallet var inte utförd och i hagarna fanns det skaderisker i form av gamla maskiner. "


http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2014/1/Hastagare-far-forelaggande/





Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards