It's my life

Alla inlägg under april 2011

Av Stina - 22 april 2011 20:54

ha fått solsting igen, det fattas nyligen gjorda inlägg.

Ni får trycka på de ni vill läsa på höger sidan under senaste inlägg om ni vill läsa.


Tror jag fått ordning på det nu. Bloggen verkar inte vilja lägga in en del av mina bilder/filmer av ngn märklig anledning utan hela bloggen får tuppjuck och så får jag sitta och ta bort en sak i taget tills jag hittar vad den ogillar.

Mycket märkligt och irriterande !!!

Av Stina - 22 april 2011 20:38



tog med oss hunden för en kvällspromenad genom den tredje och sista av våra nya sommarhagar, och den här är helt klart min favorit.

Dom kommer att ha det kanon i den här oxå =)

Känner mig lyckligt lottad över att ha tillgång till såna här fina hagar efter vad jag varit van vid !

              

        


           

  

              

Av Stina - 22 april 2011 18:31

bidde det idag för ett gäng åsnor.

Först ut var Billan som hoppade med bravur :


     

Sedan Vincent som brukar löshoppa sig själv, men inte idag.

Jag fick slita hund för att få honom att hoppa, hindrena var plötsligt farliga !


       

Sist, och minst, lilla Ebba som kom ihåg från förra gången vad som väntades av henne och hoppade finfint =)


   

Av Stina - 22 april 2011 06:33

på det här med sits *s*


Ett bra blogginlägg i ämnet hittar du här :


http://aramise.bloggagratis.se/2011/04/21/5172847-en-korrekt-sits-ar-a-och-o/

Av Stina - 21 april 2011 19:26

fortsätter med att gå igenom sommarhagarna och idag blev han klar med hage nr 2 efter ett ... tja, antal timmar. Han är allt bra go han min lilla gubbe =)

Så här ser sommarhage nr 2 ut :


       

Helt öppen. Stallägaren ska fixa ngt slags vindskydd eftersom det inte finns något väderskydd alls så hästarna kan gå dygnet runt.

Då var det bara sommarhage 3 att gå igenom kvar =)


 

Av Stina - 21 april 2011 08:09

fyller jag år.

För att hjälpa gubben på traven så att han slipper köpa cdspelare eller andra icke nödvändiga presenter åt mig så har jag beställt mina presenter själv iår  ;)


http://www.filippasridsport.se/sv/shop/ryttare/trojor_och_skjortor/cocolina_fleecetroja_fran_pikeur.html


http://www.ride-with-style.se/for-ryttaren/ridbyxor/john-whitaker-ridbyxa



Av Stina - 21 april 2011 06:21

vara en hejjare på att tvätta bil.

Gubben och hon tog sig an min pärla igårkväll, ujuj vad den glänser nu !


 


  

Bloggen verkar oxå ha drabbats av någon utbrändhet förretsen, kära nån så förvirrat det var här =)

Verkar ha nåt med filmklippet att göra, provar att lägga det på you tube.

Av Stina - 20 april 2011 21:04


har dyrt och heligt lovat att aldrig, aldrig, ALDRIG mer kasta av matte efter idag.

Anneli kom nämligen förbi en sväng.

Inte nog med att hon la fram ångestframkallande bommar,  hon ställde dessutom ut trädgårdsstolen på ridbanan.

Hårt för en stackars häst.

Vincent var precis sjöblöt när dom var färdiga, och det var inte pga hårt arbete utan pga livsfarliga tingester som han blev tvungen att gå nära, mellan och över.



 

Framåt kvällen gav sig Billan och jag ut i sommarhagen för att inspektera den.

Klätterbacken var precis så bra som jag tänkt mig och vi gick upp och ner för den 2 ggr och det tog på henne !


 

Vilken utsikt dom kommer att få i sommar förresten. Högst upp i backen kan dom stå och spejja på sin omgivning.

Jag tror dom kommer att trivas kanon !


   


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards