It's my life

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Stina - 28 december 2009 21:07

Ledig idag ... känner mig lite sliten efter julen och arbete. Svårt att få tiden att räcka till när man både vill fira jul och vara med familjen samt jobba.

Inte hjälper det till att jag varit förkyld hela veckan och har senaste dagarna dragits med en hemsk hosta !

Problemet verkar ha "sjunkit djupare" ner i bröstet - har idag haft en liten tempökning, känner mig andfådd så fort jag anstränger mig det minsta och lite tungt att få luft av och till. Fick stanna och hämta andan på vägen upp till hagen vid intag - inte bra alls =(

Har haft ett antal lunginfammationer genom åren och är lite orolig att det är dags igen ... har inte tid med sådana dumheter  !!


Hade tänkt att sätta igång Billan med en liten skrittur idag men som ni kanske förstår så blev det inte av ... kan ju underlätta att man kan andas vid igångsättning av pigg häst.

Vägarna är dessutom ren isgata så det hade inte varit en så bra ide även om jag fått luft ... dom får gå och ha vinter semester några dagar till.

Längtar efter att rida - både Billan och Vincent har så mycket överskottsenergi så dom skulle verkligen behöva få komma igång igen .

Jaja - det får vara ett par dagar till så hoppas jag att isen försvinner och syret återkommer =)

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards